Officiële opening

The Living Museum Tilburg is in drie jaar tijd uitgegroeid tot een volwaardig laagdrempelig kunstpodium waar outsider artists elkaar kunnen ontmoeten, hun werk kunnen exposeren en (samen) kunnen werken aan hun kunst en persoonlijk herstel. Woensdag 20 november 2019 was de officiële opening van The Living Museum Tilburg. Natuurlijk waren we al open, maar nu was het moment daar om te vieren met alle kunstenaars, bestuursleden, vrijwilligers, sponsoren en vrienden van het museum. Met een mooi openingswoord door onze wethouder Rolph Dols.

broken image

De avond en heel de voorbereiding die er aan vooraf ging was in handen van de kunstenaars die verbonden zijn aan het museum. Er werden uitnodigingen verstuurd, gerepeteerd, hapjes gemaakt en alles gereed gebracht voor de grote opening. Naast het offiele openingswoord door wethouder Rolph Dols was er een open podiumavond waarop de kunstenaars hun talenten aan de wereld konden laten zien.

Het was een gezellige, creatieve en inspirerende avond!

broken image

Ruim 80 mensen (vrienden van het museum) waren op het event afgekomen. Het was een gezellige, creatieve en inspirerende avond.